ගර්භණී සමයේදී ඇතිවන අධික වෙහෙස දරා ගන්නේ කෙසේද?

ගර්භණී සමයේදී ඇතිවන අධික වෙහෙස දරා ගන්නේ කෙසේද?

කාන්තාවන්ගේ ජීවිතයේ ඇතිවන විශේෂ කාලයකි. එවන් කාලවල ඔබ නිරන්තරයෙන් වෙහෙසට පත්වේ. නමුත් එය උදෑසන අසනීප ගතියක්, හැඟීම් වල ස්වභාවය හදිසියෙන් වෙනස්වීම් සහ නිරන්තරයෙන් වෙහෙස මහන්සිය ඇතිවීම වැනි ලක්ෂණ ඔබට දැනීමට පුළුවනි. ඉතා හොඳ ක්‍රියා පිලිවෙතක් ඔබ අනුගමනය කිරීමෙන්, මෙවැනි නරක ලක්ෂණ වලින් වෙහෙස මහන්සිය වලක්වා ගත හැක.

පළමුවන මාස තුන

බොහෝ ගර්භණී කාන්තාවන්ට පලමුවෙනි මාස තුනේදී, අධික වෙහෙස ඇතිවීමේ හැකියාවක් පවතී. මෙය බොහෝවිට ඇතිවන්නේ, දරුවෙක් බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින මවුවරුන්, ගෙදර සහ කාර්යාලයේ වැඩ දෙකම සමබරව පවත්වාගෙන යාමට උත්සහ කිරීමේදීය.

පලමුවෙනි මාස තුනේ රාත්‍රී කාලයේදී පැය 12ක් නිදාගැනීම සාමන්‍ය වන අතර, එසේ කලත් හිතේ ඇතිවන හැඟීම් වල චන්චල ස්වභාවය සහ අධික වෙහෙස පෙන්නුම් කරයි. මෙයට හේතුව ගර්භාශයේ සිදුවන වෙනස්වීම් අනුව ශරීරයේ ධාතු ඒ අනුව අනුවර්තනය වෙයි. මෙම වෙහෙස දෙවැනි කාර්තුවේදී වැඩිවීමක් සිදුවිය හැකි අතර මෙම කාලයේදී ගර්භණීභාවය ඔබට ඉතා විනෝදජනක වනු ඇත.

ඔබේ කාර්යාලයේ හෝ ගෙදර ඇති වැඩ නිම කිරීමට බැරිවීම නිසා ඇතිවන දොම්නස මිදීමට ඔබ උත්සහ ගන්න. ඔබ විශේෂයෙන් අවධානය යොමුකල යුතු වැදගත් කාර්යය වන්නේ, ගර්භණීභාවයයි!

අන්තිම මාස තුන

අත්තිම මාස තුනේදී, නින්ද සඳහා බාධා ඇතිවීම සාමන්‍ය අත්දැකීමක් වනු ඇත. ඒවා ඇතිවීමට හේතු නම්,

⦁ ආමාශයේ දැවිල්ල
⦁ කොන්ද කැක්කුම
⦁ නිරන්තරයෙන් වැසිකිලියට යාම
⦁ දෙවෙනි දරු උපතේදී ඇතිවන සාංකාව (මාතෘත්වය )
⦁ දරුවාගේ චලනය

මෙම හේතූන් ගර්භණී සමයේදී සාමන්‍ය සහ බලාපොරොත්තු විය හැකි සිද්ධීන් වේ. මේවා පාලනය කිරීම සඳහා උදව් වන උපදෙස් පහත දක්වා ඇත.

⦁ දවල්ට හෝ හවසට ව්‍යායම කිරීමෙන් විවේකී වීමට උදව් වෙයි.
⦁ රාත්‍රී කාලයේදී නියමයක් නැති වේලාවලදී සුළු කෑම ගැනීමෙන් වලකින්න.
⦁ රාත්‍රී නින්දට යාමට පෙර උණුවතුරෙන් නෑම හෝ භාවනා කරන්න.
⦁ මානසික සාංකාවෙන් මිදීමට රූපවාහිනිය නැරඹීම, ගීතයක් ඇසීම හෝ පොත් කියවීම කල හැකිය.

අප වෙබ් අඩවියට වරින් වර ලිපි සපයන බාහිර ලියුම්කරුවන්ගේ ලිපි සියල්ල මෙම පොදු profile එක හරහා පල කෙරෙනු ඇත.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here